Regulament

 

Regulamentul magazinului online UNITRAILER.RO din ziua 26.02.2019

 

I.  Definiții

Expresiile folosite în Regulamentul nostru vor să însemne:

1. Client – persoană fizică, persoană juridică sau unitate nejuridică care datorită unor reglementări speciale devine persoană juridică, care să îndeplinească niște Comenzi pe Magazinul nostru online; 

2. Consumator – în conformitate cu art. 22[1] din Codul Civil polonez se are în vedere o persoană fizică care să îndeplinească împreună cu întreprinzătorul acțiuni juridice care nu trebuie să fie legate drept de activitatea economică sau profesională a acestuia; 

3. Cod Civil – legea din ziua 23 aprilie 1964 (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

4. Regulament – următorul Regulament trebuie să fie de pildă pentru serviciile efectuate online pe magazinul nostru online unitrailer.ro;

5. Magazinul online UNITRAILER.RO – situl web disponibil sub numele de unitrailer.ro, prin care Clientul poate îndeplini Comanda dorită în mod amănunțit;

6. Marfă – produse conținute pe Magazinul Online; 

7. Contract de vânzare – contractul de vânzare al Mărfii după Codul Civil polonez încheiat de către UNITRAILER SP. Z O.O.  și de către Clientul prin folosirea Magazinului Online;

8. Legea despre drepturile consumatorului – legea din ziua 30 mai 2014 cu privire la drepturile consumatorului (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);

9. Legea despre furnizarea serviciilor online – legea din ziua 18 iulie 2002 cu privire la furnizarea serviciilor online (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

10. Comandă – declarație a consimțământului Clientului cu privire la dorința acestuia de-a încheia Contractul de vânzare pe care indicat va fi genul și cantitatea mărfii. 

 

II.  Dispoziții generale

2.1. Următorul Regulament stabilește regulile de folosirie a magazinului online: unitrailer.ro.

2.2. Următorul Regulament este regulamentul despre care vorbește art. 8 al legii despre furnizarea serviciilor online.

2.3. Magazinul online pe care îl găsiți la adresa: unitrailer.ro, este administrat de către firma Unitrailer sp. z o.o. ul. Kuźnicza 6-8, 21-040 Świdnik, KRS 0000624998, NIP 5213739921, capital social 5000 PLN.

2.4. Următorul Regulament stabilește în mod concret [în funcție de posibilitățile disponibile]:

a) regulile de înregistrare și de profitarea de profilul pe Magazinul online;

b) condițiile și regulile pentru rezervarea produselor online disponibile pe Magazinul nostru;

c) condițiile și regulile pentru depunerea online a comenzilor pe Magazinul nostru;

d) regulile pentru încheierea Contractelor de vânzare cu ajutorul serviciilor oferate de către magazinul nostru online.

2.5. Există posibilitatea de a profita de magazinul online cu condiția ca sistemul informatic al Clientului să se conformeze următoarelor condiții tehnice: IE versiunea 7 sau mai actuală, FireFox versiunea 3 sau mai actuală, Opera versiunea 9 sau mai actuală, Chrome versiunea 10 sau mai actuală, Safari - cele mai noi versiuni JAVA și FLASH pe ecranurile cu o rezoluție de cel puțin 1024 px.

2.6. Pentru a putea profita de Magazinul online ar trebui ca Clientul să aibă posibilitatea de a folosi un calculator sau un terminal cu accesul la internet.

2.7. În conformitate cu regulile juridice UNITRAILER sp. z o.o. își pastrează dreptul de a limita furnizarea serviciilor oferite prin Magazinul online respectiv persoanelor care nu au împlinit 18 ani. În cazul de față Clienții vor fi informați. 

2.8.  Pentru a fi redirecționați în orice moment la Regulamentul acesta Clienții pot folosi linkul pe care îl vor găsi pe pagina noastră online principală unitrailer.ro, sau îl pot descărca și imprima.

 

III. Termeni de utilizare ai Magazinului Online 

3.1. Pentru a putea profita din Magazinul online trebuie neapărat ca Clientul să-se înregistreze pe el.

3.2. Înregistrarea are loc după completarea și acceptarea formularului de înregistrare pe care Clienții noștri îl pot găsi pe una dintre pagini ale Magazinului nostru online. 

3.3. Pentru a se înregistra Clientul trebuie să fie de acord cu conținutul Regulamentului și trebuie să introducă datele personale indicate ca obligatorii. 

3.4. UNITRAILER sp. z o.o. poate lua înapoi Clientului drepturile de a profita din Magazinul Online, și poate limita accesul acestuia la una sau mai multe părți ale resursei Magazinului, aceasta poate avea loc numaidecât în cazul în care Clientul nu va respecta Regulamentul sau mai ales când: 

a) a indicat în timpul înregistrării sale pe Magazinul Online date false, inexacte sau inactuale, inducând astfel în eroare sau aducând atingere drepturilor terților, 

b)  a adus atingere drepturilor personalității terților prin folosirea Magazinului Online, mai ales drepturilor personalității altor Clienți ai Magazinului nostru Online, 

c)  are un comportament nefiresc care poate fi recunoscut de către UNITRAILER sp. z o.o.. ca fiind nepotrivit  normelor juridice actuale și regulilor generale pentru folosirea Internetului sau care să-l jignească pe bunul nume al firmei UNITRAILER sp. z o.o..

3.5.  Persoana căreia i-au fost luate înapoi drepturile de a profita din Magazinul Online nu va fi în stare de a-se înregistra o dată a două înainte de a primi voie de către UNITRAILER sp. z o.o..

3.6. În legătură cu securitatea pentru transmiterea mesajelor și datelor personale față de serviciile oferate de către site-ul nostru, Magazinul Online întrebuințează mijloace tehnice și de organizare astfel încât să previe riscuri și primejdii legate de servicii oferate, mai ales folosite sunt mijloace care să previe accesul pe sistem și modificarea datelor personale de către persoane neautorizate.  

3.7. În mod particular Clientul este obligat să: 

a) nu trimită sau transmită conținutele vietate de către normele juridice, de ex. conținute care să propage violența, jignitoare sau care să aducă atingere drepturilor personalității terților,

b) profite din Magazinul Online într-un fel decent fără să deranjeze funcționalitatea lui, mai ales prin folosirea unor programe sau mijloace informatice, 

c)  nu facă următoarele lucruri: trimiterea și punerea pe Magazinul Online informațiile comerciale care nu au fost comandate (spam),

d)  nu profite din Magazinul Online într-un fel deranjator pentru alții Clienți sau și pentru UNITRAILER sp. z o.o.,

e)  profite din toate conținutele Magazinului Online doar pentru propriul interes personal, 

f)  profite din Magazinul Online coform normelor și legilor în vigoare pe teritoriu al Republicii Polone, dispozițiilor Regulamentului și normelor generale pentru folosirea Internetului. 

 

IV.  Procedura încheierii Contractului de vânzare 

4.1.  Informațiile despre Marfă indicate pe paginile Magazinului, mai ales descrierea, parametrii tehnici și utilizabili și prețurile mărfii constituie un invit la încheierea Contractului, în sensul articolului 71 al Codului Civil.

4.2.  Pentru a încheia Contractul de vânzare prin ajutorul Magazinului Online trebuie ca Clientul să între pe pagina online unitrailer.ro, să aleagă Marfa dorită îndeplinind pe rînd acțiunile tehnice care vor fi sugerate Clientului de către comunicările și informațiile indicate pe pagina online.    

4.3. Alegerea Mărfurilor comandate de către Clientul se face prin adăugarea acestora în coș. 

4.4. Clientul are posibilitatea de a-și modifica Comanda până când nu apasă butonul ,,comandă și plătește" - Clientul are posibilitatea de a modifica datele introduse și Marfa aleasă. Pentru a face aceasta trebuie ca Clientul să se ghideze după comunicările și informațiile pe pagina online. 

4.5. După ce Clientul va introduce toate datele necesare, se va vizualiza rezumatul Comenzii efectuate. Rezumatul Comenzii va conține următoarele informații:

a) obiectul comandat,

b) prețul parțial și total al produselor comandate sau al serviciilor, cuprinde costurile de transport și altele (dacă sunt),

c) metoda de plată preferată,

d) modul livrării preferat,

e) timpul livrării,

4.6. Pentru a îndeplini o comandă trebuie neapărat ca Clientul să accepte conținutul Regulamentului, ca să introducă datele personale indicate ca obligatorii și ca să apese butonul ,,comandă și plătește" 

4.7. Actul de a trimite Comandă efectuat de către Clientul vrea să fie declarația de a-și dori încheiarea Contractului de vânzare cu UNITRAILER sp. z o.o.. în conformitate cu conținutul Regulamentului.

4.8. După ce a împlinit Comanda, Clientul va primi un mesaj e-mail cu confirmarea tuturor elementelor fundamentale ale Comenzii. 

4.9. Contractul va fi considerat ca încheiat abia cum Clientul va primi mesajul e-mail despre care este vorba mai sus. 

5.0. Contractul de vânzare este încheiat în limba română conform Regulamentului. 

5.1. Pentru a fi redirecționați în orice moment la Regulamentul acesta Clienții pot folosi linkul pe care îl vor găsi pe pagina noastră online principală unitrailer.ro, sau îl pot descărca și imprima. 

5.2. Consolidarea, asigurarea și partajarea datelor Comenzii și Dispozițiilor Generale (Regulamentul Magazinului Online) au loc prin folosirea poștei electronice. 

 

V.  Livrare 

5.1. Se livrează Mărfurile în toată Europa drept la adresa indicată de către Clientul pe Comandă. 

5.2. Mărfurile sunt livrate în România prin următoarele firme de curierat: DPD și DB Schenker. Costurile livrării pot fi verificate pe pagina www.unitrailer.pl/wysylka.  Costurile livrării vor fi indicate tocmai abia cum Comanda va fi efectuată. 

5.3. Termenul de livrare este de cel mult zile lucrătoare pentru produsele trimise în România începând din ziua alocării banilor pe contul firmei UNITRAILER sp. z o.o.. 

 

VI.  Prețuri și metode de plata 

6.1. Prețurile Mărfurilor sunt indicate în lei românești RON și cuprind toate taxele, printre care și taxa TVA (VAT) 23%.

6.2. Clientul are posibilitatea de a plăti prin:

a) virament pe cont bancar PL23 1050 1953 1000 0090 8055 7078,

b) plată pe sistem: PayLane sp. z o.o. cu scaunul în Gdańsk  ul. Norwida 4, cod poștal: 80-280, KRS: 0000227278., PayPal pe adresă electronică unitrailer@unitrailer.eu

 

VII.  Dreptul de retragere din contractul  

7.1 Numai Clientul care deține și starea de Consumator are dreptul de a se retrage din Contractul cu o perioadă de 30 de zile. Consumatorul are 30 de zile pentru a-se retrage din Contractul dat fără să trebuie să dea vreo socoteală. Posibilitatea de a-se retrage din Contracul termină cu trecerea perioadei de 30 de zile din ziua în care Dumneavoastră ați primit coletul sau din ziua în care o persoană a treia alta decât curierul aleasă de către Dumneavoastră a întrat în posesia coletului respectiv.

7.2 Dacă Dumneavoastră doriți să beneficiați de dreptul de retragere din Contractul, Dumneavoastră trebuie neapărat să ne anunțați despre decizia Dvs. de a renunța din serviciile noastre printr-o scrisoare trimisă prin poștă sau și prin poșta electronică: Unitrailer sp. z o.o. ul. Kuźnicza 6-8, 21-040 Świdnik, mail: kevin.allotta@unitrailer.eu .

7.3 Pentru a pastra termenul de retragere din Contract vă rugăm să ne trimiteți informația despre dreptul Dvs, de a-vă retrage din Contract înaintea sfârșitului termenului acestuia.

7.4 Consecințele retragerii din Contract 

În cazul în care Dumneavoastră vă hotărâți să profitați din retragere vă vom returna toate platele primite, printre care și costurile de livrare (în afară de costuri speciale cu privire la modalitățile de livrare alese de către Dumneavoastră care sunt altele decât cea mai ieftină modalitate de livrare oferită de noi), imediat, sau oricum nu mai târziu decât 14 zile din ziua în care ne ați anunțat despre hotărârea Dvs. de a-vă retrage.Vă vom întoarce banii înapoi prin folosirea aceleiași metode de plată cu care Dumneavoastră ați plătit, exceptând cazul în care explicit ne comunicați că doriți altfel; oricum Dumneavoastră nu va trebui în niciun caz ca să suportați cheltuielile de rambursare.

7.5  Rambursarea nu va fi efectuată înainte de a primi marfa înapoi sau cel puțin înainte de a primi dovada trimiterii acesteia. 

7.6  Adresa pentru întoarcerea mărfii: vă rugam să trimiteți înapoi marfa la adresa  Magazyn UNITRAILER, al. Lotników Polskich 1, 21-040 Świdnik. Consumatorul este obligat să dea înapoi Marfa Vânzatorului imediat sau nu mai târziu decât 14 zile din ziua în care a decis să profite din Retragere din Contractul de vânzare. Pentru a-și pastra termenul va fi de ajuns ca Clientul să trimită înapoi Marfa la adresa Vânzatorului înaintea sfârșitului termenului acestuia.  

7.7  Va trebui ca Dumneavoastră să trimiteți înapoi marfa indicată pe contractual de vânzare din care v-ați retras pe cheltuiala proprie și pe propiul risc.  

 

 VIII. Reclamații de marfă 

8.1. . UNITRAILER sp. z o.o  în calitate de Vânzator este responsabil față de Clientul fiind într-una și Consumatorul în sensul articolului 22[1] al Codului Civil în vederea drepturilor secundare de garanție pentru defecte conținute în Codul Civil, în special în art. 556 și art. 556[1] - 556[3] și altele Codului Civil. 

8.2.  Reclamațiile care au origine din nerespectarea drepturilor garantate prin lege sau pe baza acestui Regulament trebuie să fie adresate la adresa kevin.allotta@unitrailer.eu . UNITRAILER sp. z o.o este hotărât să examineze fiecare reclamație timp de 14 zile. Dacă reclamația respectivă nu va fi examinată înseamnă că fusese recunoscută ca întemeiată.   

8.3.  În cazul în care UNITRAILER sp. z o.o nu este producătorul mărfii responsabil pentru garanția Mărfii vândute va fi Producătorul acesteia și se va proceda după condițiile indicate pe cardul de garanție. Dacă cardul de garanție permite o așa posibilitate, Clientul își poate declara revendicările drept pe servisul autorizat respectiv a căruia adresa se găsește pe cardul de garanție. 

 

IX. Reclamațiile privind serviciile oferate Online 

9.1. UNITRAILER sp. z o.o ia măsuri pentru a asigura la 100% o funcționare corectă a Magazinului Online, așa cum prevede actuala știință tehnică și își propune să șteargă toate greșelile prezente indicate de către Clienții. 

9.2.  Clientul deține datoria de a informa pe UNITRAILER sp. z o.o despre toate greșelile sau despre înteruperile Magazinului Online. 

9.3.  Clientul poate declara anomaliile și greșelile privind funcționarea Magazinului prin trimiterea unei scrisoare pe adresa  pe adresa: Unitrailer sp. z o.o. ul. Kuźnicza 6-8, 21-040 Świdnik sau printr-un e-mail pe adresa electronică: kevin.allotta@unitrailer.eu sau folosindu-se de formularul de contact. 

9.4.  Ar trebui ca Clientul să scrie pe reclamație al său nume și prenume, adresă poștală, data și ce fel de anomalie a avut loc față de funcționarea Magazinului Online. 

9.5. UNITRAILER sp. z o.o este hotărât să examineze fiecare reclamație timp de 14 zile. Dacă reclamația respective nu va fi examinată înseamnă că fusese recunoscută ca întemeiată. 

 

X.   Soluționarea litigiilor și dispoziții finale  

10.1. Clientul, fiind și Consumatorul, poate profita dacă își dorește din metodele nejuridice pentru soluționarea reclamațiilor și a plângerilor. Litigiile care au în vedere cumpărăturile Online pot fi rezolvate prin mediația Inspectoratului Provincial al Inspecției Comerțului sau prin procesul în curte de arbitraj  la Inspectorat Provincial al Inspecției Comerțului. Cosumatorul poate și folosi altele metode pentru a rezolva litigiile, de ex. poate depune o plângere pe platforma europeană online ODR, disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

10.2. Dacă însă Consumatorul nu va fi interesat de modalitățile acestea de depunere a plângerii în mod nejuridic fiecare litigiu sau plângere dintre UNITRAILER sp. z o.o și Consumatorul  va fi rezolvată prin ajutorul curții de judecată respective conform legilor din Codul Civil. 

10.3. Soluționare litigiilor eventuale dintre UNITRAILER sp. z o.o și Clientul nefiind și Consumatorul, va fi supus curții respective cu privier la scaunul lui UNITRAILER sp. z o.o. 

10.4. În caz de situații neregulate în acest Regulament trebuie aplicat Codul Civil, Legea despre serviciile oferate Online și atlele legi din dreptul polonez.  

 

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel