PROCEDURA: DE LA COMANDĂ LA LIVRARE

PROCEDURA: DE LA COMANDĂ LA LIVRARE

De la comandă până la primirea mărfurilor: acesta este întregul proces de comandă la UNITRAILER

 

Când luați decizia de a achiziționa un accesoriu pentru remorci de la noi, procesul de comandă pare foarte simplu. Este suficient doar să introduceți toate mărfurile în coșul de cumpărături și să introduceți informațiile de livrare în etapele ulterioare ale comenzii.

 

Arată complet diferit atunci când comanzi o remorcă! Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele informații:

 

Vă rugăm să luați în considerare adăugarea accesoriilor remorcii la comanda dvs. în timpul procesului de comandă a remorcii. Aici veți găsi accesorii recomandate pentru remorci auto. Mulți clienți decid adesea să nu cumpere accesorii la achiziționarea remorcii noastre. După ce au folosit remorca, acești clienți și-au dat seama rapid că vor avea nevoie de accesorii pentru a ușura utilizarea zilnică.

 

Dacă doriți să comandați ochiuri de ancorare, inele de ancorare și alte accesorii montabile împreună cu o remorcă, vă rugăm să rețineți că nu le putem monta la cererea dvs.! Trebuie să faceți acest lucru singur după ce ați primit marfa.

 

IMPORTANT: Trimiterea unei remorci oriunde în România costă 350/400 RON. Dacă decideți să cumpărați accesorii suplimentare cu remorca, acest lucru nu va afecta costurile de transport! Indiferent câte accesorii cumpărați la comanda remorcii noastre, trebuie să plătiți doar 350/400 RON pentru transportul în România.

Dorim să vă aducem la cunoștința faptului că marfa este trimisă în România din Polonia, unde se află sediul nostru. Cu privire la acesta, comenzile plăsate pe marfă măruntă pot fi primite și cu plata la livrare (pentru plata la livrare alegeți transportul prin firma SAMEDAY) marfa va fi livrată în jur de 5-7 zile lucrătoare. Însă în ceea ce privește comenzile de marfa paletizată precum de osii frânate, remorci, trolii electrice etc. Plata trebuie desfășurată înainte. Veți putea alege printre cele mai comune mijloace de plată online.

 

Bunuri primite - ce trebuie să luați în considerare atunci când primiți produsele pe care le-ați comandat?

 

 

De îndată ce ați plasat comanda online, veți primi un număr de urmărire (AWB) pentru comanda dvs. Puteți urmări comanda în orice moment cu acest număr. Compania de livrare vă va contacta înainte de sosire. La sosire, este foarte important să verificați starea remorcii.

 

Toate remorcile sunt livrate împreună cu toate documentele necesare în afară de carte RAR pe care trebuie să dobândiți în Româania. Totuși remorca va fi livrată cu un complet de documente deja traduse în limba română și cu seria de șasiu deja sudată pe remorcă.

 

Furnizorul folosește un lift idraulic pentru a coborî paletul pe care este așezată remorca. Dacă descoperiți că remorca a fost strâmbată în timpul transportului, aveți două opțiuni:

 

1) Dacă furnizorul este prezent la descoperirea pagubei, cereți-i să întocmească un proces-verbal de avarie. Contactați-ne imediat prin telefon sau e-mail (dacă livrarea a fost efectuată după programul nostru de lucru). Departamentul nostru de reclamații vă va îndruma pe parcursul întregului proces.

 

2) Dacă furnizorul a plecat deja și observați unele daune, nu vă faceți griji! Aveți la dispoziție 24 de ore pentru a raporta daunele către compania care livrează și către noi. Contactați-ne în orice moment prin telefon sau e-mail pentru a raporta daunele.

 

Dacă remorca nu prezintă daune, sunteți gata să o înregistrați. Iată toate informațiile pe care trebuie să le știți despre ce trebuie să faceți în continuare. Desigur, trebuie să îl înregistrați la cea mai apropiată autoritate!

pixel