Termeni și condiții

1. Dispoziții generale:

  • 1.1. Termenii si conditiile prezente se aplica tuturor actiunilor efectuate de catre unitrailer.ro prin intermediul magazinului virtual.
  • 1.2. Vânzătorul este societatea Unitrailer spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, are sediul ul. Budowlana 30, 20-469 Lublin, Polonia, KRS: 0000624998, CUI Polonez: PL5213739921, CUI Românesc: RO44282299, e-mail unitrailer@unitrailer.ro, telefon +40 31 229 60 52, capital social PLN 1 162 000,00.
  • 1.3. Utilizatorul, prin utilizarea acestui site, își exprimă, în mod explicit și conștient, acordul cu privire la acceptarea termenilor și condițiilor menționate pe această pagină. În momentul în care efectuează o comandă pe acest site, utilizatorul își exprimă în mod explicit consimțământul de a se angaja să respecte obligația de plată conform contractului.

2. Procesul de Comandă:

  • 2.1. Clienții care plasează comenzi prin intermediul Site-ului trebuie să furnizeze o adresă de livrare situată pe teritoriul României.
  • 2.2. Confirmarea comenzii Consumatorului sau a rezervării unui produs de către Consumator este realizată prin transmiterea unui e-mail către acesta. Notificarea privind primirea comenzii și/sau a rezervării de către Consumator nu coincide cu acceptarea comenzii de către unitrailer.ro.
  • 2.3. Contractul de vânzare a produselor este încheiat doar atunci când unitrailer.ro trimite Consumatorului un e-mail de confirmare a comenzii (acceptarea comenzii).
  • 2.4. Vă rugăm să rețineți că informațiile prezentate în Condiții nu reprezintă o ofertă de vânzare, ci o invitație de a face o ofertă, astfel încât contractul de vânzare este încheiat doar atunci când acceptăm în mod expres oferta de cumpărare inițiată de dumneavoastră prin plasarea comenzii.
  • 2.5. unitrailer.ro nu este responsabilă pentru neacceptarea unei comenzi după trimiterea mesajului de preluare a comenzii, ci doar după încheierea contractului de vânzare conform detaliilor de mai sus.
  • 2.6. Prin urmare, unitrailer.ro își rezervă dreptul de a anula comenzile în următoarele situații: produsul comandat nu mai este disponibil fizic în stoc, apar probleme tehnice, produsul nu poate fi vândut.
  • 2.7. În cazul anulării comenzii din motivele menționate mai sus și în măsura în care Consumatorul a efectuat deja plata pentru produsele comandate, unitrailer.ro va rambursa integral orice sume de bani achitate.
  • 2.8. Odată cu finalizarea comenzii, Consumatorul confirmă că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achiziție, sunt corecte, complete și veridice la momentul plasării comenzii.

3. Preturi:

  • 3.1. Prețul afișat pentru Produse este cel indicat pe Site și include TVA-ul conform cotei aplicabile conform legislației în vigoare.
  • 3.2. Costul de expediere este perceput separat față de prețul Produselor. Livrarea Produselor poate fi contra cost sau gratuită, în funcție de termenii aplicabili Comenzii sau de campania activă pe unitrailer.ro în momentul plasării Comenzii.
  • 3.3. Produsele comandate pot fi achitate fie în numerar, în moneda locală, la livrare (în sistem ramburs), fie online - cu cardul prin intermediul platformei disponibile pe Site.
  • 3.4. Informațiile cardului de plată nu vor fi accesibile unitrailer.ro și nu vor fi reținute de către aceasta, ci exclusiv de către procesatorul de plăți integrat în Site și de către instituția de autorizare a Tranzacției sau de o altă entitate autorizată să gestioneze stocarea datelor de identificare a cardului, despre care Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat înainte de a furniza aceste date.
  • 3.5. Ne străduim să asigurăm corectitudinea și completitudinea Prețului afișat pe Site.
  • 3.6. Vânzătorul va emite o factură către Client pentru Produsele livrate, iar Clientul este responsabil să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislația în vigoare.
  • 3.7. Factura aferentă Comenzii de Produse va fi transmisă Clientului de către Vânzător, împreună cu orice alte costuri asociate Comenzii, fie în format fizic, odată cu livrarea Produselor, fie în format electronic, prin e-mail, la adresa indicată de Client.

4. Contul:

  • 4.1. Contul poate fi creat fie voluntar, completând câmpurile obligatorii cu datele personale solicitate, cum ar fi adresa de e-mail și parola.
  • 4.2. Pentru a afla mai multe despre datele cu caracter personal pe care le colectăm în procesul de creare a Contului, modul în care le utilizăm și modalitățile în care vă puteți exercita drepturile, vă invităm să consultați documentul privind Protecția Datelor cu Caracter Personal disponibil pe unitrailer.ro.
  • 4.3. În cazul în care nu sunteți consumator (ci reprezentant al unei persoane juridice) și plasați comenzi pentru o entitate juridică pe care o reprezentați și în numele căreia acționați, va fi necesar să furnizați informații suplimentare despre această entitate (denumire, sediu social, număr de înregistrare, cod de identificare fiscală). În toate corespondențele cu noi în numele persoanei juridice pe care o reprezentați, veți acționa în calitate de reprezentant legal al acesteia și veți angaja respectiva entitate din punct de vedere juridic.
  • 4.4. După crearea Contului, Clientul va primi un link de confirmare a Contului pe adresa de e-mail furnizată, link care trebuie accesat de către Client pentru finalizarea procedurii de înregistrare.

5. Livrarea:

  • 5.1. Termenul și formele de livrare sunt indicate pe site-ul web.
  • 5.2. Clientul are posibilitatea să completeze în formularul de Comandă o singură adresă de livrare pentru fiecare Comandă plasată. Proprietatea și riscurile asociate Produselor sunt transferate la momentul livrării, însă în condițiile efectuării plății de către Client.
  • 5.3. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele pierderi survenite din cauza întârzierii livrării, în cazul în care acestea sunt cauzate de circumstanțe care nu țin de controlul nostru sau pentru care nu am putut lua măsuri rezonabile pentru a preveni întârzierea (cum ar fi acțiuni guvernamentale, forță majoră, conflicte armate, acte de terorism, proteste, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve).
  • 5.4. În situația în care un produs nu poate fi livrat, unitrailer.ro se angajează să informeze Clientul despre această indisponibilitate, iar sumele plătite în avans vor fi restituite în cel mult 14 zile.
  • 5.5. Dacă Clientul manifestă intenții rele prin refuzuri repetate ale coletelor, ne rezervăm dreptul de a refuza expedierea comenzilor către acesta.

6. Dreptul de retragere:

  • 6.1. Îți este conferit dreptul de a renunța la prezentul contract de vânzare-cumpărare, fără a fi necesar să precizezi motivele, în decurs de 30 zile.
  • 6.2. Perioada în care poți exercita dreptul de retragere se încheie după 30 zile de la semnarea contractului sau de la momentul în care tu sau o terță parte, altele decât transportatorul și indicată de tine, preiei fizic produsele (în cazul unui contract referitor la mai multe bunuri comandate de Cumpărător printr-o singură comandă și de la momentul preluării fizice de către tine sau de către o terță parte, altele decât transportatorul și indicată de tine, a ultimului produs).
  • 6.3. Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informezi prin completarea și transmiterea în format electronic, pe website-ul nostru unitrailer.ro, a formularului standard de retragere. Vom emite fără întârziere o confirmare prin e-mail a primirii solicitării de retragere.
  • 6.4. Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii

  • 6.5. În cazul retragerii tale, vom restitui integral orice sumă pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile de livrare, cu excepția costurilor suplimentare generate de alegerea unei modalități de livrare diferite de cea standard și mai puțin costisitoare pe care o oferim, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de maximum 14 zile de la data în care suntem informați despre decizia ta de a renunța la prezentul contract. Vom efectua rambursarea folosind aceeași metodă de plată ca și cea folosită în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ai acordat în mod expres altfel; oricum, nu vei suporta nicio taxă în legătură cu această rambursare. Putem amâna rambursarea până când primim înapoi produsele sau până când ne furnizezi dovada că le-ai expediat, în funcție de care este mai aproape.
  • 6.6. La returnarea produselor, nu acceptăm colete cu plată ramburs.
  • 6.7.Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipulările efectuate, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calității și funcționării produselor. În cazul în care produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea la stadiul inițial (dacă este posibil). Dacă clientul nu este de acord cu această taxă, i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala sa. Această clauză se aplică în conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind metode de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în Ordonanța de Urgență nr. 34/2014.
  • 6.8. Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile returnării. Plata transportului este responsabilitatea consumatorului și trebuie efectuată direct către curier.
  • 6.9. În cazul în care produsele livrate au fost însoțite de cadouri, acestea trebuie returnate odată cu produsele.

7. Dreptul de retragere:

  • 7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
    1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
    2. furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
    3. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
    4. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    5. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
    6. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    7. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
    8. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
    9. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
    10. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
    11. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
    12. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
    13. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Model de formular de retragere

(Prezentul formular se trimite înapoi completat, prin e-mail, fax sau poștă, doar dacă doriți să vă retrageți din contract)

Către:
Unitrailer sp. z o.o.
ul. Budowlana 30
20-469 Lublin
Polonia
Telefon: +40 31 229 60 52
e-mail: unitrailer@unitrailer.ro

Pentru retururi vă rugăm să trimiteți aici coletele:
Paxy – UNITRAILER
Ogorului 3G (depozit FAN Courier) 410554 Oradea.
Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră din contractul referitor la vânzarea următoarelor bunuri / prestarea următoarelor servicii:
Comanda nr.:
din data:
Tip comandă (website, telefonică, e-mail):
Factura / Bon fiscal nr.:
din data:
Produsele au fost primite la data:
Numele consumatorului (consumatorilor) care a lansat și confirmat comanda:
Adresa de livrare a bunurilor comandate:
Produsul pe care doresc să îl returnez

8. Reclamații:

  • 8.1. Executarea este considerată neconformă dacă, la momentul realizării, prestația nu îndeplinește standardele de calitate stabilite de lege sau în contract. Nu se consideră neconformă executarea dacă beneficiarul a fost conștient sau ar fi trebuit să fie conștient de defect la momentul încheierii contractului. În cazul contractelor între profesioniști și consumatori, orice clauză contrară dispozițiilor acestui capitol în defavoarea consumatorului este nulă.
  • 8.2. În situația în care lipsește conformitatea, consumatorul are dreptul să solicite vânzătorului să aducă produsul la conformitate fără a plăti.
  • 8.3. Consumatorul poate opta pentru una dintre următoarele modalități de remediere.;
  • 8.4. Consumatorul are dreptul să solicite în primul rând repararea produsului sau să ceară înlocuirea acestuia, în ambele cazuri fără a plăti, cu excepția cazului în care aceste măsuri sunt imposibile sau disproporționate.
  • 8.5. În cazul în care nu a solicitat sau nu a putut solicita repararea sau înlocuirea, consumatorul poate beneficia de o reducere corespunzătoare a prețului sau poate rezilia contractul referitor la acest produs.
  • 8.6. Consumatorul poate cere repararea produsului pe cheltuiala profesionistului.
  • 8.7. Modalitatea de remediere aleasă poate fi schimbată ulterior, însă cheltuielile legate de această schimbare vor fi suportate de către cumpărător, cu excepția cazului în care această modificare a fost justificată sau necesară din cauza comportamentului profesionistului.
  • 8.8. Consumatorul trebuie să notifice vânzătorul imediat despre lipsa de conformitate sau cel târziu în termen de două luni de la constatare. Răspunderea vânzătorului este angajată în cazul în care lipsa de conformitate apare într-un interval de 2 ani de la livrarea produsului.

9. Utilizarea Site-Ului/ Drepturile de Autor:

  • 9.1. Folosirea Site-ului implica in prealabil emiterea de catre Consumatori a acordului cu privire la aplicarea si respectarea acestor Conditii.
  • 9.2. Tot continutul (texte, imagini, animatii si inregistrari video) si designul Site-ului au rolul exclusiv de informare personala a utilizatorului si sunt protejate de legea dreptului de autor. Consumatorul poate copia, stoca si prelucra continutul Site-ului numai in scop personal sau non-comercial, numai in cazul in care acestea nu intra in vreun fel in conflict cu prevederile acestor Conditii. Utilizarea comerciala a continutului Site-ului necesita acordul expres, scris si prealabil al unitrailer.ro.
  • 9.3. Consumatorul foloseste Site-ul pe propriul risc. unitrailer.ro nu este raspunzator pentru continutul altor site-uri straine la care se face referire prin hyperlinks. In acest sens, unitrailer.ro se distanteaza in mod clar si nu detine continutul site-urilor terte catre care exista legaturi prin link-uri. Aceasta declaratie se aplica tuturor link-urilor afisate si pentru continutul paginilor la care conduc respectivele link-uri. unitrailer.ro nu va raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului sau cele in legatura cu imposibilitatea accesarii anumitor link-uri afisate pe Site.
  • 9.4. Continutul Site-ului este proprietatea exclusiva a Vanzatorului si este protejat prin legea dreptului de autor in calitate de baze de date si generari din baze de date.

10. Conținutul aparținând Utilizatorului:

  • 10.1. Conținutul aparținând Utilizatorului constă în materialele postate individual sau prin intermediul Magazinului de către fiecare Utilizator:
    1. recenzii sau comentarii despre magazin sau produse,
    2. informații suplimentare la plasarea comenzii, cum ar fi cele de pe contul clientului.
  • 10.2. Utilizatorul nu poate publica conținutul care reprezintă un conținut ilegal conform Actului privind Serviciile Digitale (DSA) sau care sub o altă formă este neconform cu legea, cu acest Regulament sau cu bunele moravuri, în special:
    1. conținutul destinat comiterii unei infracțiuni sau unui delict,
    2. conținutul care încalcă drepturile personale sau drepturile de autor,
    3. conținutul de tip spam,
    4. conținutul destinat desfășurării unei activități comerciale neloiale, inclusiv practici de marketing interzise,
    5. conținutul care nu este în conformitate cu tematica serviciului vizat.
  • 10.3. Putem verifica, bloca și șterge conținutul ilegal - păstrând principiile obiectivității și ale diligenței corespunzătoare.
  • 10.4. Raportarea conținutului ilegal trebuie să includă:
    1. motive justificate pentru care o persoană sau o entitate susține că informațiile respective constituie un conținut ilegal,
    2. indicarea locației electronice a informației, cum ar fi adresa URL și informații suplimentare care permit identificarea conținutului ilegal,
    3. numele și prenumele sau denumirea și adresa de email a persoanei sau entității care face raportarea - cu excepția raportărilor legate de informații considerate a fi asociate cu una dintre infracțiunile menționate în articolele 3–7 ale directivei 2011/93/UE;
    4. o declarație care confirmă că persoana sau entitatea raportoare acționează în bună credință și este convinsă că informațiile și acuzațiile prezentate sunt corecte și complete.
  • 10.5. Dacă, în urma verificării inițiate din propria noastră inițiativă sau ca urmare a unui raport, stabilim că anumite conținuturi sunt ilegale, putem decide blocarea sau ștergerea acestora.
  • 10.6. Atât Utilizatorul care a raportat conținutul și nu este de acord cu decizia noastră, cât și Utilizatorul al cărui conținut a fost considerat ilegal, au dreptul de a face apel la deciziile privind conținutul prin intermediul punctului de contact menționat la pct. 13 de mai jos. Apelul trebuie să includă numele și prenumele, datele de contact și motivele solicitării de revizuire a deciziei.
  • 10.7. După depunerea apelului, vom confirma imediat primirea acestuia și îl vom evalua în termen de 14 zile. Apelurile nu vor fi evaluate într-un mod automatizat. Justificarea deciziei noastre va fi formulată în conformitate cu cerințele Actului privind Serviciile Digitale.
  • 10.8. Utilizatorul are dreptul de a face apel la deciziile privind conținutul prin intermediul punctului de contact menționat la pct. 13 de mai jos. Apelul trebuie să includă numele și prenumele, detaliile de contact și motivele solicitării de revizuire a deciziei.
  • 10.9. În cazul nerespectării grave a prevederilor acestui punct și publicării de conținut ilegal, putem decide să blocăm temporar (să suspendăm) sau să ștergem contul, precum și să limităm funcționalitățile contului.
  • 10.10. Condiția pentru a lua o decizie privind contul unui utilizator este respectarea principiilor obiectivității și diligenței corespunzătoare. La o astfel de decizie se poate face apel, care nu va fi evaluat într-un mod automatizat. Evaluarea apelului se va face în termen de 14 zile, iar Utilizatorul va fi informat imediat despre rezultat.
  • 10.11. Nu suntem responsabili pentru Conținutul Utilizatorului, dacă:
    1. nu avem cunoștință efectivă despre activitatea ilegală sau conținutul ilegal, și în ceea ce privește pretențiile de despăgubire – nu suntem conștienți de starea de fapt sau circumstanțele care indică în mod evident activitatea ilegală sau conținutul ilegal;
    2. întreprindem acțiuni imediate corespunzătoare pentru a elimina sau a împiedica accesul la conținutul ilegal, odată ce am obținut astfel de cunoștințe sau in.
  • 10.12. În cazul în care primim orice informații care oferă motive să suspectăm că s-a comis, se comite sau ar putea să se comită o infracțiune care amenință viața sau siguranța uneia sau mai multor persoane, vom informa imediat autoritățile de urmărire penală sau instanțele judiciare ale statului membru interesat sau ale statelor membre interesate și vom furniza toate informațiile disponibile despre acest lucru.
  • 10.13. Am stabilit un punct de contact, care servește la îndeplinirea obligațiilor noastre legate de Actul privind Serviciile Digitale (DSA) și prin care autoritățile competente și Utilizatorii pot comunica cu noi: unitrailer@unitrailer.ro. Utilizând adresa de email indicată, este posibil, în special, să raportați conținutul pe care Utilizatorul îl consideră ilegal.
  • 10.14. Niciuna dintre prevederile de mai sus nu este destinată să limiteze drepturile Utilizatorului și nu trebuie interpretată în acest mod.

11. Dispoziții finale:

  • 11.1. Vânzătorul utilizează un instrument trusted.ro, detalii despre verificarea recenziilor sunt disponibile aici: https://trusted.ro/get-trusted-ro/;
  • 11.2. În vederea prezentării recenziilor consumatorilor, Vânzătorul verifică recenziile privind serviciile și produsele, implementând mijloace adecvate de evaluare a autenticității acestora. După publicarea unei opinii, aceasta este verificată de către un angajat al magazinului. Dacă există îndoieli privind autenticitatea opiniei, acestea vor fi clarificate ținând cont de dovezile prezentate cu privire la achiziționarea serviciului respectiv. Dacă se constată că informațiile regăsite în recenzie și cele obținute în perioada clarificărilor nu pot fi asociate cu comanda care reprezintă subiectul recenziei, atunci recenzia respectivă este eliminată.
  • 11.3. Publicăm toate recenziile (atât pozitive, cât și negative) și nu intervenim în conținutul lor, nu oferim beneficii suplimentare legate de publicarea sau anularea unei recenzii.
  • 11.4. Datorită motivelor menționate mai sus, putem asigura faptul că recenziile disponibile pe site-ul Magazinului sunt verificate, autentice și reflectă experiențele reale ale cumpărătorilor.
  • 11.5. Recenziile legate de Magazin pot fi publicate pe paginile altor entități. În cazul unor astfel de recenzii, în ceea ce privește evaluarea credibilității și autenticității acestora, se aplică regulile stabilite de aceste entități. Magazinul depune toate eforturile pentru ca opiniile despre magazin să fie întotdeauna demne de încredere și autentice.
  • 11.6. Prezentul Document este guvernat de legea română în vigoare.
  • 11.7. În cazul unor eventuale dispute cu privire la acest Document, se va încerca mai întâi soluționarea acestora pe cale amiabilă prin, iar dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, disputa va fi soluționată de către instanțele judecătorești.
  • 11.8. În același sens, în cazul în care tranzacția dintre dumneavoastră și noi a fost încheiată prin intermediul site-ului, în conformitate cu Regulamnetul (UE) nr. 524/2013 vă informăm că aveți dreptul de a solicita soluționarea disputei pe cale extrajudiciară, prin intermediul platformei de soluționare online a litigiilor, accesibila la adresa de internet https://ec.europa.eu/consumers/odr.
  • 11.9. In cazul in care orice dispozitie a acestor Conditii este declarata nula sau inaplicabila, toate celelalte prevederi isi vor pastra valabilitatea. Dispozitia nula sau inaplicabila va fi eliminata, iar unitrailer.ro va inlocui aceasta prevedere cu o dispozitie valida si eficienta, cat mai apropiata de scopul prevederii nule sau inaplicabile.
pixel