De ce sare remorca?
Totul depine de suspensionie
Cele mai populare și mai puțin problematice producții remorci auto Suspensia se bazează pe o axă integrată cu brațele brațe și cu role de torsiune din cauciuc ca elemente de arc. Sună complicat, dar de fapt întregul sistem este simplu și nu necesită întreținere.
Din punt de vedere tehnic
Companiile producătoare de osii de remorcă folosesc două soluții: axa caroseriei are o secțiune transversală hexagonală și un tub de braț oscilant cu profil triunghiular este plasat în interior, sau axa are o secțiune transversală pătrată și profilul tubului interior al brațului oscilant este, de asemenea, pătrat. Desigur, tuburile brațului oscilant au un „diametru” mai mic decât corpul punții. Spațiul liber este umplut cu role de cauciuc, limitând mișcarea brațului oscilant în ambele direcții în raport cu axa.
O suspensie tipică de mașină constă din două elemente de bază: suspensie (arc, arc sau bară de torsiune) și amortizare (amortizor). Mai simplu spus, elementul responsabil pentru suspensia roților detectează denivelările și deformările drumului. Deoarece forța lucrează în ambele direcții, același element redă energia absorbită și revine dinamic la forma inițială. Pentru a încetini această dinamică, se folosește un amortizor pentru a amortiza această mișcare.
De ce sare remorca?
Suspensia celor mai simple remorci foloseste de obicei doar un element de arc sub forma unor role de cauciuc integrate in ax sau o axa cu arcuri lamelare. Întregul lucru este de obicei reglat rigid și pregătit pentru a funcționa sub sarcini grele. Diferența de greutate a remorcii goale și încărcate este semnificativă, iar suspensia simplă practic nu funcționează sub o sarcină mică.
Roțile în sine nu ajută la întregul fenomen al săriturii remorcii. În funcție de modelul de remorcă, producătorul folosește anvelope mici, întărite, care, atunci când sunt umflate puternic, devin dure și nu absorb denivelările. Nici măcar „balonul mare” al roților mai mari nu ajută, anvelopa înaltă nu atenuează denivelările, iar uneori, cu elasticitatea sa, crește amplitudinea „săriturii”.
Soluția pentru rezolvarea problemei săriturii este să cumpărațiremorci echipat cu amortizoare sau montarea acestora, daca se poate, pe o remorca pe care o avem deja. Acest lucru se aplică atât remorcilor pe osii cu role de cauciuc, cât și celor cu arcuri.
Cea mai bună suspensie în remorci, ca și în mașini, se bazează pe brațe independente echipate cu un amortizor și un arc la fiecare roată. Astfel de remorci circulă perfect, indiferent de sarcină sau roțile folosite.